برگرفته ازکتاب رمز موفقیت خرده فروشان مغازه داران وصاحبان فروشگاه

 

انتظارات مشتریان ازبنگاه های  خدماتی چه می باشد؟     

به عنوان مثال:

الف- بانکها:

1-سرعت.2- دقت.3- احترام به مشتری و برخورد خوب.4- خدمات متنوع.5- راهنمائی و مشاوره.

ب-بیمارستان ها:

1-سرعت رسیدگی.2-تماس منظم.3-خوش رفتاری.4-هزینه مناسب.5-مسئولیت پذیری پرسنل.6-دقت

پ-شرکتهای اطلاع رسانی :

1-سرعت.2-صحت.3-دقت.4-تنوع.5-نحوه ارائه و طبقه بندی کردن اطلاعات.6-نحوه برخورد.7-آگاهی و دانش کافی.8-راهنمائی و مشاوره.

ج-دانشگاه ها و مراکز آموزشی:

1-سرعت.2-دقت.3-کیفیت.4-هزینه.5-خوشنامی.6-نظم.

د-شرکتهای بیمه:

1-صداقت.2-سرعت.3-تعهد.4-سهولت.5-ارتباط منظم.