برگرفته ازکتاب مدیریت کسب وکار
افراد خط مقدم در یک بنگاه و شرکت چه کسانی هستند؟
افراد خط مقدم دریک بنگاه و شرکت کسانی هستند که با مشتری ها در ارتباط هستند که لازم است علاوه بر اینکه مهارتهای پایه، مورد نیاز برای انجام وظایف شغلی شان رابیاموزند بلکه باید مهارتهای مربوط به ارتباط را نیز تعلیم ببیند تا در انجام کاری که تصمیم به انجام آن را دارند موفق باشند مهارتهایی نظیر نحوه گوش دادن به صدای مشتری، احساس همدلی با مشتری ها ودرک نیازهای آنها ،بالاتر رفتن از سطح انتظارات دیگران وبازیابی وبهبود روحی – روانی خودشان پس از انجام یک اشتباه وحل مشکل مشتری بدون مراجعه به مدیر .