برگرفته ازکتاب مدیریت کسب وکار
برای رسیدن به اصل مشتریمداری چه باید کرد؟
برای رسیدن به اصل مشتریمداری باید توانایی همراهی کردن مشتری را در تمام مراحل داشت و نظام بازارگرا را تسهیل بخشید. زیرا در واقع عدم توانایی در جذب و حفظ مشتری خود به تنهایی بزرگترین دشمن کار و تجارت است. نباید به گونهای پنداشت که مشتریان و مراجعهکنندگان با ما به معامله میپردازند و یک یا دو بار خرید میکنند بلکه باید به گونهای رفتار کرد که آنها برای مدت طولانی جذب گردند و شیفته کار ما شوند. مهمترین وظیفه ما در حفظ منافع شرکت و بنگاه حمایت از مشتری است.