برگرفته ازکتاب کسب وکارموفق چگونه
افراد خط مقدم در یک بنگاه اقتصادی و شرکت مشتریمدار چه کسانی هستند؟
افراد خط مقدم دریک بنگاه و شرکت کسانی هستند که با مشتریها در ارتباط هستند که لازم است علاوه بر اینکه مهارتهای پایه مورد نیاز برای انجام وظایف شغلیشان را بیاموزند بلکه باید مهارتهای مربوط به ارتباط را نیز تعلیم ببیند تا در انجام کاری که تصمیم به انجام آن را دارند موفق باشند مهارتهایی نظیر نحوه گوش دادن به صدای مشتری، احساس همدلی با مشتریها و درک نیازهای آنها، بالاتر رفتن از سطح انتظارات دیگران و بازیابی و بهبود روحی ـ روانی خودشان پس از انجام یک اشتباه و حل مشکل مشتری بدون مراجعه به مدیر.