برگرفته ازکتاب اخلاق کاررمز موفقیت

 

نکات مهم اخلاقی که می‌بایست از سوی بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های مشتری‌مدار رعایت شود تا آنها به موفقیت برساند چه می‌باشد؟

ا- پایبند بودن به اصل مشتری‌مداری و تلاش به‌منظور جلب رضایت مشتری به کامل‌ترین شکل ممکن. 2- صراحت و صداقت در معرفی کالاها و خدمات و اعلام شرایط معامله. 3 حمل کالا در راس موعد مقرر و طبق جدول زمانی مورد توافق
 4- برقراری ارتباط با مشتری با روش‌های محترمانه و توام با ادب. 5 - پاسخگویی به درخواست‌ها یا شکایت به روش سازنده و در زمان معین. 6- محرمانه تلقی کردن اطلاعات مربوط به مشتریان. 7- عدم استفاده از اطلاعات مشتریان برای هدف‌های غیرتجاری.