برگرفته ازکتاب اخلاق کاررمز موفقیت
ا- پایبند بودن به اصل مشتریمداری
و تلاش بهمنظور جلب رضایت مشتری به کاملترین شکل ممکن. 2- صراحت و صداقت در
معرفی کالاها و خدمات و اعلام شرایط معامله. 3 –
حمل کالا در راس موعد مقرر و طبق جدول زمانی مورد توافق
4- برقراری ارتباط با مشتری با روشهای
محترمانه و توام با ادب. 5 - پاسخگویی به درخواستها یا شکایت به روش سازنده و در زمان
معین. 6- محرمانه تلقی کردن اطلاعات مربوط به مشتریان. 7- عدم استفاده از اطلاعات
مشتریان برای هدفهای غیرتجاری.