برگرفته ارکتاب مدیریتکسب وکار
قانون 10 به 90 در فعالیت کسب وکار چه می باشد؟
هروقت 10 درصد زمانی که درابتدا صرف تحقیقات در مورد جزییات کسب وکارتان می کنید، باعث صرفه جویی در 90 درصد از زمان و پولی می شود که بعدها سرمایه گذاری می کنید یا از دست می دهید. برای درک عملکرد و مزایای کالاها یا خدمات برای مشتری، وقت صرف کنید. نحوه توسعه تولید، فروش، حمل و نقل و پرداخت را به خوبی یاد بگیرید.مسائل اقتصادی و سود و زیان کسب وکارتان را به خوبی درک کنید. خصوصاً برای شناخت مشتریان ویژه محصول یا خدمات، وقت کافی صرف کنید. چرا آنها این محصول یا خدمات را می خرند؟ به دنبال چه ارزشی هستند؟ این محصول یا خدمات چه نقش ویژه ای در بهبود و پیشرفت زندگی آنها ایفا می کند؟افراد و چیزهایی را که می توانند با آن محصول و خدمات رقابت کنند، به خوبی بشناسید. مشتریان در حال حاضر چه چیزهایی می خرند؟ به چه علت ممکن است محصولات فعلی را رها کرده، به سراغ شما بیایند و چیز متفاوتی را از شما بخرند؟