برگرفته ازکتاب برند تبلیغات توزیع چشمه جوشان ثروت
موارد کلیدی در انتخاب روش توزیع مویرگی چه می باشد؟
در انتخاب روش توزیع مویرگی موارد زیر باید مورد توجه قرار گیرد:
1- اندازه بازار:
یعنی مقدار و حجمی از محصول که می تواند بازار را اشباع کند یا مقدار و حجمی که هر سال یا هر ماه می توان فروش آنقدر زیاد باشد که فعالیت سازمان پخش را سودآور سازد.
2- اندازه بازار هدف:
یعنی مقدار و اندازه قیمت یا بخشی از بازار هدف که هدف اولیه فعالیت سازمان پخش است.
3- وضعیت افزایشی و امیدوار کننده تقاضا در آینده.
4- شناسایی روندهای اقتصاد کلان (درآمد ملی، درآمد سرانه، پس انداز، جمعیت، محدودیت های قانونی و اخلاقی و...)