برگرفته ازکتاب مدیریت کسب وکار چگونه

12

 مربی گری یعنی چه؟

*-مربی گری یعنی عمل به نحوی که باعث ارتقای مداوم مهارت های افراد بنگاه و شرکت شما می شود.

*-مربی گری یعنی استفاده از رهبری در محیط کار در زمینه ارتقای کارمندان.

*-مربی گری یعنی راهنمایی افراد برای یادگیری مؤثرترین روش انجام کارشان. مربی گری می تواند دورنمای افراد را گسترش دهد. به شکل ایده آل، مربی گری اثرگذاری فرد را افزایش داده و در نتیجه به موفقیت شرکت کمک می کند.

*-مربی گری یعنی کمک به افراد در عملکرد مؤثر از طریق تعامل مثبتی که انگیزه ی رشد و تغییر رفتار می شود.

*-مربی گری یعنی تعامل ها که آموزش را به هدف بهبود عملکرد، ارتقا می دهد. وظیفه یک مدیر به عنوان مربی، کمک به دیگران است تا به روتین های تکراری کار خود عادت نکند. مدیر به عنوان مربی می تواند به کارمندان کمک کند تا آنها را رشد و آموزش را در کنار انجام کار خود فرا گیرند.