برگرفته ازکتاب مشتری چک سفید

 مشتریان شاکی، از بنگاه اقتصادی و شرکت مشتری‌مدار چه می‌خواهند؟

1- تمام چیزهایی که مشتریان معمولی می‌خواهند و ... .

2- می‌خواهد به او اهمیت داده شود.

3- خواهان اقدام فوری شما است.

4- اگر برای مشکلش راه‌حل فوری وجود ندارد، مایل است از گفتار و کردار شما بفهمد که کارش را پیگیری می‌کنید.

5- او خواهان جبران خسارتش است. شاید نه بیش از یک عذرخواهی کتبی از جانب مدیر بنگاه و شرکت.

6- او خواهان برطرف شدن مشکلش است. به این ترتیب می‌تواند اطمینان یابد که این موضوع بار دیگر تکرار نخواهد شد.