برگرفته ازکتاب رمز موفقیت خرده فروشان مغازه داران وصاحبان فروشگاه
هدف ازقیمت گذاری محصول از سوی بنگاه وشرکت چه می باشد؟
1-گاهی هدف سوددهی.
2-گاهی فروش.
3-گاهی رقابت.
4-گاهی بقا.
به هر حال هر یک ازهدف های قیمت گذاری منظور خاص خود رامی طلبدبرگرفته ازکتاب رمز موفقیت خرده فروشان مغازه داران وصاحبان فروشگاه
هدف ازقیمت گذاری محصول از سوی بنگاه وشرکت چه می باشد؟
1-گاهی هدف سوددهی.
2-گاهی فروش.
3-گاهی رقابت.
4-گاهی بقا.
به هر حال هر یک ازهدف های قیمت گذاری منظور خاص خود رامی طلبد