برگرفته ازکتاب کسب وکارموفق چگونه
در دنیای رقابتی چه بنگاههای اقتصادی و شرکتهایی مشتریمدارموفق هستند؟
در دنیای رقابتی امروز بنگاهها و شرکتهایی موفق هستند که بتوانند ارزشهای بیشتری برای مشتریان به وجود آورند و در این زمینه عوامل متعددی در ارتقای ارزش مشتری مؤثر هستند. مثل کیفیت، خدمات، سرعت، قیمت مناسب، تضمین کالا و خدمات. پس هرچه بنگاهها و شرکتها بتوانند دلایل بیشتری به مشتریان ارائه کنند تا آنها را به خرید و ایجاد رابطه بلندمدت با خود ترغیب سازند در دنیای رقابتی امروز موفقترند.