برگرفته ازکتاب کسب وکارموفق چگونه
1- مراقب برخورد نخست خود باشند. یعنی برخوردی درشأن و شخصیت خود با کارکنان داشته باشند.
2- به مهارتها و تواناییهای کارمندشان توجه کنند. یعنی از آنها تشکر و قدردانی کنند.
3- کاری کنند کارمندان نسبت به بنگاه و شرکت حس مالکیت داشته باشند. یعنی با نظر خواستن از آنها احساس تعلق خاطر و در نتیجه انگیزه آنها را برای کار بیشتر کنند.
4- با هرکسی فراخور شرایط خودش رفتار کنند. یعنی مناسب با شخصیت و جایگاهشان آنها را تشویق و تنبیه کنند.
5- بر نقاط قوتشان تاکید کنند.
6- از طرحهای ریسکی کارمندان حمایت کنند
7- پذیرای همکاران و زیردستان خود باشند.