برگرفته ازکتاب کسب وکارموفق چگونه

12

 

یک کارمند مشتری‌مدار باید به چه مواردی توجه کندآنهاراتوضیح دهید؟

1- پاسخگویی        2- احترام       3- قابل اطمینان

پاسخگویی: نشان دهنده آن است که چگونه نیروهای، محصولات مرتبط با انتظارات مشتریان را به سرعت فراهم می‌کنند.

احترام: کارمندان تا چه میزان مراقب مشتریان‌شان هستند. آن‌ها باید احترام را در گفتار، پندار و کردار خود نشان دهند. نیروهای به راحتی می‌توانند احترام خود را به مشتری از طریق پاسخگویی سریع به تماس‌ها و ارزش نهادن به وقت آن‌ها نشان دهند.

قابل اطمینان: تا چه اندازه کارمندان، کالا یا خدمت متناسب با مشتری را توصیه کرده و درباره نصب، اجرا و به کارگیری آن به صورت مناسب اطمینان می‌دهند.