برگرفته ازکتاب کسب وکارموفق چگونه
ویژگیهای مدیر بنگاههای اقتصادی و شرکتهای مشتریمدار چه میباشد؟
1- مشتری را میشناسد (یعنی میداند
مشتری یعنی کی، مشتری یعنی دولت رفاه، مشتری یعنی رئیس، مشتری یعنی کسب وکار) 2-
در بنگاه و شرکت برای مشتری ایجاد اهمیت میکند. 3- به مشتری خدمت میکند 4- برای
مشتری احترام قایل میشود 5- در مشتری احساس برنده شدن ایجاد میکند 6- مانع
اظهارات مخرب علیه مشتری میشود.
7- ظرفیت انتقادپذیری بنگاه و شرکت را
افزایش میدهد. 8- مشتری را از ارائه انتقاد سازنده منع نمیکند. 9- به انتقادات
سازنده مشتری به موقع پاسخ میدهد. 10- تمایل به قبول اشتباه را دارد.