برگرفته از کتاب کسب وکارموفق چگونه
1- مربیگری یعنی عمل به نحوی که باعث ارتقای مداوم
مهارتهای افراد بنگاه و شرکت گردد. 2- مربیگری یعنی استفاده از رهبری در محیط
کار در زمینه ارتقای کارمندان. 3- مربیگری یعنی راهنمایی افراد برای یادگیری مؤثرترین
روش انجام کارشان. مربیگری میتواند دورنمای افراد را گسترش دهد. به شکل ایده آل،
مربیگری اثرگذاری فرد را افزایش داده و در نتیجه به موفقیت بنگاه و شرکت کمک میکند.
4- مربیگری یعنی کمک به افراد در عملکرد
مؤثر از طریق تعامل مثبتی که انگیزهی رشد و تغییر رفتار میشود. 5- مربیگری یعنی
تعاملهای که آموزش را به هدف بهبود عملکرد، ارتقا میدهد. وظیفه یک مدیر بهعنوان
مربی، کمک به دیگران است تا به روتینهای تکراری کار خود عادت نکند. مدیر بهعنوان
مربی میتواند به کارمندان کمک کند تا آنها رشدیافته و در کنار انجام کار خود، آموزش
را هم فرا گیرند.