برگرفته ازکتاب اخلاق کاررمز موفقیت
الف- کلیه مطالبی که در تبلیغات عنوان میشود باید درست، منطبق با واقعیات، مقررات و برخوردار از عفت کلام باشد.
ب- تبلیغات نباید بهگونهای انجام شود که اعتماد عامه را به امر تبلیغ خدشهدار کند.
پ – تبلیغات نباید دربردارنده تصاویر یا مطالبی باشد که ارائه آنها متناسب با استانداردهای رایج در جامعه نبوده یا با آنها مباینت داشته باشد.
ت- تبلیغات نباید از اعتماد مصرفکنندگان سوء استفاده کند. بهرهبرداری از عدم آگاهی یا فقدان تجربه مخاطب هنگام تبلیغات مغایر موازین اخلاقی است.
ث- تبعیض قائل شدن بین افراد از لحاظ جنسیت، نژاد، مذهب یا تحقیر مقام و منزلت انسانی در هنگام تبلیغ غیرمجاز است.
ج- تبلیغکنندگان باید به مسئولیت اجتماعی خودکاملاً واقف باشند.
د- در تبلیغات نباید روی ویژگیهای محصول مبالغه شود یا دعاوی مطرح شود که اثبات آنها غیرممکن است.