برگرفته ازکتاب مدیریت کسب وکار
مدیریت کسب و کار یعنی چه؟
*-مدیریت کسب و کار مجموعهای است از ابزارها، تکنیکها و دانشی که وقتی به کار برده شود، شما را در بهتر نمودن نتایج پروژهتان یاری میکنند.
*-مدیریت کسب و کار فراهم کنندهی فرآیندی است که میتوانید آن را دنبال کرده و اقداماتی را انجام دهید که شما را در یافتن جواب برخی پرسشهای اساسی پیش از اتمام کار کمک نماید. سؤالاتی از قبیل 1- قصد تولید چه محصولاتی را دارید؟ 2- مشتری چه نیازهایی دارد؟ 3- چه کسی میخواهد این کار را انجام دهد؟ 4- چقدر طول میکشد تا این کار تمام شود؟ 5- چه هزینهای در بر دارد؟ 6- چه چیزی ممکن است اشتباه شده باشد؟ 7- چگونه میتوان از مشکلات احتمالی دوری جست؟ این پرسشها شما را به جلو هدایت میکند تا بتوانید کار را راحتتر و ثمربخشتر به پایان ببرید.