برگرفته ازکتاب برند تبلیغات توزیع چشمه جوشان ثروت
فرمان چهارم:
از کیفیت به سمت ترجیح حرکت کنید:
سعی کنید آنچه را که تولید و عرضه می کنید فراتر از کیفیت مشتری باشد . ترجیح و برتری را خلق کنید هیچ برند ترجیح یافته ای دچار افت فروش نمی شودبرگرفته ازکتاب برند تبلیغات توزیع چشمه جوشان ثروت
فرمان چهارم:
از کیفیت به سمت ترجیح حرکت کنید:
سعی کنید آنچه را که تولید و عرضه می کنید فراتر از کیفیت مشتری باشد . ترجیح و برتری را خلق کنید هیچ برند ترجیح یافته ای دچار افت فروش نمی شود