برگرفته ازکتاب مدیریت کسب وکار

 

 رقابت مدرن دارای چند حقیقت است که بنگاه­ها و شرکت­ها برای ایجاد ارزش باید اتخاذ کنند؟

رقابت مدرن دارای سه حقیقت است.

1- مشتریان متفاوت ارزش های متفاوتی طلب می کنند.

2- بنگاه­ها و شرکت­ها نمی توانند در تمامی ابعاد ارزش ها، بهترین باشند آنان بایستی با توجه به گروه مشتریان منتخب خود ،دامنه ارزش هایی که برروی آنها تمرکز می کنند را محدود سازند، همان طور که استاندارد ارزش ها ،افزایش می یابد. انتظارات مشتریان نیز بالا خواهد رفت.

3- از این رو بنگاه­ها و شرکت­ها برای حفظ مزیت رقابتی و پیشگامی خود بایستی مدام در ارائه ارزش به مشتری به جلو حرکت کنند.