برگرفته ازکتاب کسب وکارموفق چگونه

 

مدیران بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های مشتری‌مدار چه روشی رابرای موفقیت تجاری‌شان استفاده می‌کنند؟

آنها به این  باور رسیده‌اند که 20 درصد از مشتریان‌شان 80 درصد درآمدشان را تامین می‌کنند. در حقیقت آنها 80 درصد منافع بنگاه‌ها و شرکت‌ها را پرداخت می‌کنند بنابراین این مدیران بنگاه‌ها و شرکت‌های مشتری‌مدار هستند. تصمیم  می‌گیرند که این 80 درصد باقی مانده مشتریان را کنار بگذارند، زیرا آنها در مجموع تنها 20 درصد درآمدی یا سودشان می‌باشند با این کار این مدیران  می‌توانند مشتریان جدیدی را برای کسب سود بیشتر پیدا کنند.