برگرفته ازکتاب اخلاق کاررمز موفقیت

 

مدیران استراتژیک در بنگاه‌ها و شرکت‌ها برای ایجاد محیط اخلاقی و ترویج ارزش‌های انسانی دارای چه وظایفی هستند؟

دارای وظایفی همچون:  1- اخلاق‌ورزی در زندگی فردی،  2- اخلاق‌ورزی در زندگی شغلی. 3- اخلاق‌سازی در بنگاه و شرکت به‌عنوان آرمان و اهداف بنگاه و شرکت. 4- نظام‌مند کردن همه امور حرفه‌ای در بنگاه و شرکت. 5- جهت‌گیری اخلاقی نظام‌های حرفه‌ای در بنگاه و شرکت. 6- ارزیابی مستمر عملکرد اخلاقی بنگاه و شرکت. 7- مواجهه روشمند با معضلات اخلاقی و... می‌باشند.