برگرفته ازکتاب مشتری چک سفید

 

زمان‌بندی در کسب وکار یعنی چه؟

زمان‌بندی عبارت است از هماهنگ کردن کالا یا خدمات با خواسته‌ها و نیازهای بازار فعلی- انتخاب کالا یا خدمات مناسب در مکان و زمان مناسب. بدین منظور شما باید یاد بگیرید که بازار را سنجیده و زمان‌بندی کنید. شما بایستی از موعد مناسب ورود به بازار و خروج از آن آگاهی داشته باشید. در سیستم ثروت‌آفرینی سریع، نیت شما باید کشف فرصت‌های کف بازار باشد. بدین معنا که تقاضا برای کالای موردنظر، بالا و عرضه کالا پایین باشد. درحال حاضر، آسانسور فرصت‌ها در حال بالا رفتن است. زمان، زمان سوار شدن است. اگر مکث کنید، عرضه  بر تقاضا پیشی می‌گیرد وآسانسور فرصت‌ها شروع به پایین آمدن می‌کند آن وقت، زمان پیاده شدن خواهد بود.