برگرفته ازکتاب مشتری چک سفید
اگر بخواهید هواداران شیفته داشته باشید باید چگونه رفتار کنید؟
با مشتریهایتان بهدرستی رفتار کنید. اگر میخواهید هواداران شیفته – مشتریهایی که به نحوه برخورد شما با خودشان افتخار کنند- داشته باشید؛ باید:
1- مشخص کنید تمایل دارید مشتریهایتان چه نوع تجربهای در برخورد با شما داشته باشند.
2- به مشتریهایتان گوش فرا دهید و ببینید آیا میتوانید پیشنهادات آنها را نیز به چشماندازتان اضافه کنید.
3- از طریق معکوس کردن هرم سلسله مراتب سنتی به نحوی به اجرای چشمانداز خدماترسانی به مشتریهایتان بپردازید که افرادی که با مشتری در تماساند در بالا قرار بگیرند وآمادگی این را داشته باشند که همچون عقاب اوج گرفته و به مشتریها خدمت کنند.