ایران ثروت

مدیریت کسب و کار

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

آشنایی مختصر با ولی اله جعفری مولف نمونه مدرس نمونه دانشگاه کارشناس نمونه ملی وپژوهشگر

آشنایی مختصر با ولی اله جعفری مولف نمونه مدرس نمونه دانشگاه کارشناس نمونه ملی وپژوهشگر

ولی اله جعفری متولد1343ازاستان مازندران شهرستان بابل بخش لاله آباد روستای مناسه کلا دارای تحصیلات تکمیلی درمقطع کارشناسی ارشد با سابقه بیش از 30 سال کاراجرایی دردستگاه دولتی با مسئولیت های مختلف ازجمله: رئیس اداره بازاریابی و توسعه صادرات  ، رئیس اداره اطلاع رسانی و تجارت الکترونیکی ، رئیس کمیته اشتغال و سرمایه گذاری  ، مسئول کمیته طرح و برنامه  ، نماینده دبیران هسته مطالعات سازمان های بازرگانی کشور، دبیر وعضو هسته مطالعات و .... در سازمان بازرگانی سابق ودر حال حاضر سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مازندران ، مدرس دانشگاه و مراکزآموزشی،مدرس بانک ها وموسسه های مالی اعتباری و مشاوربخش دولتی و سازمان های عمومی و شرکت های خصوصی ، کارشناس نمونه ملی در جشنواره شهید رجایی وزارت بازرگانی در سال 1386، کارشناس خبره  با نظر هیئت ممیزی وزارت بازرگانی  در سال 1387 ، بهترین بهترین ها درارائه مقالات متنوع ازسوی هفته نامه وزارت بازرگانی در سال1379 ،مدرس نمونه درسال تحصیلی 93-92،مولف نمونه درسال 1395،پژوهشگر بسیجی درسال 95،کسب موفقیت درجشنواره مناظره مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران درسال 1397،مدیرگروه مدیریت وخدمات اجتماعی دردانشگاه علمی کاربردی مرکز بابل درسال97و دارای بیش از 30 مقاله درمطبوعات ، همکاری در 15 طرح پژوهشی و تحقیقاتی ، مدرس بیش از 600کارگاه آموزشی مشتری مداری وغیره، دارای گواهینامه دوره های آموزشی معتبر در زمینه های مختلف بیش از2800 ساعت و عضو کمیته ها و شورا ها و اتاق فکرورئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی در داخل و خارج از سازمان می باشد.

12

حال با این نگاه اجمالی ازمؤلف درصورتی که مدیران بنگاههای اقتصادی در بخشهای خصوصی و دولتی ، بانک های دولتی و خصوصی ، موسسات مالی و اعتباری ،اتاق های بازرگانی وتعاون، خانه صنعت ومعدن ،اتاق اصناف واتحادیه ها با توجه به سوابق مؤلف ، علاقمند به مشاوره و برگزاری دوره های مشتری مداری ،  بازاریابی ،فروش، مدیریت و...و همچنین مراکزدانشگاهی و آموزشی نیاز به مدرس درموارد مذکوررا داشته باشند می توانند با شماره همراه : 09381955415-09116729340ولی اله جعفری ، مؤلف کتاب های ((1-با پول یک ساندویچ ثروتمند شویدمشتری مداری 2-اخلاق کار رمزموفقیت 3-کسب وکار موفق چگونه 4-مشتری چک سفید5-مدیریت کسب وکار6-بازاریابی حضور دائمی دربازار داخلی وخارجی7-فروش چشمه پول ودریاثروت8-برند،تبلیغات،توزیع چشمه جوشان ثروت9-رمزموفقیت خرده فروشان مغازه داران وصاحبان فروشگاه)) تماس حاصل نمایند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ولی اله جعفری

پدیده قاچاق کالا واثرات مخرب آن بر اقتصاد مقاومتی

پدیده قاچاق کالا واثرات مخرب آن بر اقتصاد مقاومتی

 

می دانید چرا مقام معظم رهبری  تاکید فراوانی به مسئولین دستگاههای اجرایی ونظارتی بر مبارزه  جدی باپدیده قاچاق کالا درکشوربرای تحقق اقتصاد مقاومتی داشتند؟دلیلش این است که قاچاق کالا ، پدیده ویرانگری است که با ایجاد اختلال در سیاستها و برنامه ریزی های اقتصادی ، بنیان تولید را سست و ضعیف و اشتغال مولد را به چالش می کشاند . حال هر چند آمار دقیق و رسمی از حجم تجارت پنهان در کشور در دست نیست . اما منابع مختلف میزان آنرا بیش از بیست میلیارد دلار اظهار داشته اند در هر صورت ، این پدیده زشت توانسته فرصتهای شغلی مولد بالایی را در کشور نابود نماید .

1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ولی اله جعفری

صنایع غذایی ونقش آن براقتصاد مقاومتی

  صنایع غذایی ونقش آن براقتصاد مقاومتی

می دانیم کشورهایی که بیشترین تولید مواد غذایی را دارند ، نرخ رشد جمعیت آنها صفریانزدیک به صفر است .مسلماٌ مواد غذایی در قرن حاضر به عنوان یک وسیله سیاسی در آمده است . در حال حاضر قریب یک میلیارد نفر در جهان از کمبود مواد غذایی رنج می برند که 800 میلیون نفرشان در فقر مطلق بسر می برند .جالب اینکه 25 درصد جمعیت دنیا با بهره مندی از تکنولوژی و جدید ترین روشهای تولید و برداشت توانسته اند مازاد تولید داشته باشند در حالی که 75 درصد جمعیت جهان دچار کمبود مواد غذائی هستند .

اما دانش در جهان کنونی اجازه می دهد یک نفر با تلاش خود غذای 10 نفر را تامین کند حال آنکه کشاورزی سنتی هر 10 نفر را مجبور به تهیه غذای یک نفر می کند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ولی اله جعفری

آیا روابط عمومی درسازمانهادرجایگاه واقعی خودقراردارند؟

آیا روابط عمومی درسازمانهادرجایگاه واقعی خودقراردارند؟

 

برای فهم این موضوع ابتدا باید از آن تعریفی ارائه نمود . به عقیده نگارنده برای روابط عمومی تعاریفی است به این شرح :1-روابط عمومی پل ارتباطی مردم و سازمان وبلعکس2- روابط عمومی آیینه تمام نما سازمان برای مردم 3- روابط عمومی مجرای تنفسی سالم سازمان پویا 4-روابط عمومی تعدیل کننده افکار عمومی درون وبیرون سازمان 5- روابط عمومی تعدیل کننده تصمیمات و برنامه های سازمان 6- روابط عمومی مدیریت عام و ارشادی در جهت برنامه ها و فعالیتهای سازمان .

1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ولی اله جعفری

موفقیت توسعه پایداروصادرات درراستای اقتصاد مقاومتی چگونه ؟

موفقیت توسعه پایداروصادرات درراستای اقتصاد مقاومتی چگونه ؟

امروز در دورانی به سر می بریم که در آن اقتصاد ملی و منطقه ای نیاز به تلاش مضاعف دارد . حلقه رقابتها در عرصه تجارت هر روز تنگ تر و پیچیده تر می شود و خلق مزیتها و تولید و صدور کالا و خدمات برپایه مزیتهای نسبی ورقابتی پایدار محور فعالیتهای اقتصادی قرار گرفته .بی تردید آینده از آن کسانی خواهد بود که با درایت و تدبیر وبا به کار گیری مناسب ترین روشها و ابزارها ، گوی سبقت را از رقیبان بی شمار و قدرتمند در امر تجارت خارجی می ربایند.ما نیز اگر بخواهیم درعرصه تجارت جارجی درراستای اقتصاد مقاومتی بدرخشیم راهی جز تجهیز و تربیت همه عوامل موثر در عرصه های تولید و تجارت نداریم . راهی نه چندان هموار راهی که شاید با تبیین محورهای اصلی بتوانیم شناخت کامل از آن داشته باشیم .


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ولی اله جعفری