برگرفته ازکتاب مدیریت کسب وکار

1

 

کاربرد ارتباطات رسمی از بالا به پایین در سازمان چه می باشد؟

     1-روشن کردن ماموریت سازمان و جلب پشتیبانی کارکنان.   2-آموزش کارکنان، تخصیص کارهایی که اجرای آن ضرورت دارد.     3-تعیین منطق شغلی،شرح چگونگی ارتباط مشاغل با دیگر وظایف در سازمان.     4-شرح خط‌مشیها و اقدامات، شرح قوانین، روشها.     5-تهیه بازخورد، مطلع کردن کارکنان از چگونگی عملکردشان.     6-تبادل اطلاعات درباره سلامتی سازمان و عوامل اساسی محیط خارجی.