برگرفته ازکتاب بازاریابی حضوردائمی دربازارداخلی وخارجی

12

 مسائل مرتبط با تحقیقات بازاریابی بین المللی چه می باشد؟

1- تعداد زیاد بازارها.2- کیفیت متفاوت اطلاعات ثانویه.3- مشکلات جمع آوری داده های اولیه.4- موانع زبان.5- دسترسی به افراد پاسخگو و میزان صداقت آنها.6- عدم تعادل زیر ساختاری که جمع آوری داده ها را با مشکل مواجه می کند.7- مرتبط بودن اطلاعات.8- مفید بودن اطلاعات.9- هزینه اطلاعات.10- زمینه های عمده تصمیم گیری که مستلزم اطلاعات است.11- رعایت اصول اخلاقی در تحقیقات بازاریابی