برگرفته ازکتاب مشتری چک سفید
بنگاههای اقتصادی و شرکتهای مشتریمدار چگونه میتوانند از خسارتشان جلوگیری کنند؟
آنان میتوانند با کار بهموقع از خسارت بعدیشان جلوگیری کنند؛ بدین منظور:
1- همیشه حرف اول بهتر از جنگ آخر است.
1- 1- محصولی را که نمی توانید برایش خدمات ارائه کنید، نفروشید.
2- 1- در فروش محصولتان، پافشاری و گزافهگویی نکنید. محصول معیوب و نادرست نفروشید.
2- وقتی مشتری مشکل و شکایتی دارد، آن را تمام و کمال و به فوریت حل کنید.
3- مشکل هرچه هست، نگذارید مشتری ناراضی بیرون رود. او تجربه بد خود را دستکم به 9 یا 10 نفر از همکاران و دوستانش خواهد گفت.
4- گاهی یک شنیدن صبورانه، معجزه میکند.