برگرفته از کتاب مشتری چک سفید
1- خودش تصمیمگیرنده باشد:پیشنهادات وگزینههایی رادراختیارش قرار دهید،امایادتان نرود، اوباید اطمینان حاصل کند که برتصمیماتش کنترل دارد و تصمیمگیرنده نهایی خود او است.
2- دستیابی به اهداف:هرکاری که در ارتباط بااو انجام میدهید بایدموجب پیشرفتش شود.
3- احترام به او:هیچکس دوست ندارد اورا احمق بپندارند.
4- یک خوشامدگویی دوستانه: این امر بسیارضروری است وباید ازسوی بنگاه وشرکت انجام گیرد.
5- بداندچه میگذرد:اینکه دقیقا چه کاری برایش انجام میدهید.
6- احساس امنیت: اینکه شمابافروش محصول خود به او، خواهان آسایش وایمنیاش هستید.
7- احساس مهم بودن: باید به رسمیت شناخته شود نبایدکم توجهی ببیندیامزاحم تلقی شود.
8- صداقت: مشتری این عصر آگاه است.او مایلاست مطمئن شود شما امین وصادق هستید.